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Photo1 front view
写真1 フロントビュー
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The aero parts for setting up good record in a circuit.
■ サーキットでタイムを狙うエアロパーツ
The canard with which both the sides of a front bumper are equipped induces the rectification effect and down-force of the front part.
Also, Down-force of rear and down-force of front are balanced.
フロントバンパーの両サイドに装着されているカナードは、フロント部の整流効果、ダウンフォースを生み接地感を高める働きをする。また、リア部のGT-WINGによるダウンホースとバランスをとるためでもある。
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Photo2 side view
写真2 サイドビュー
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The body made as light as possible.
■ 徹底的な軽量化を施したボディ
Body weight was improved and the body was made light as much as possible.
The front door is using the thing made from the FRP material, the glass part is made from the acrylics material.
All rear doors are made from the FRP material.
The body became light sharply by this thing, and got good results.
車体重量を見直し、可能な限りの軽量化を行っている。フロントドアはFRP製でアクリルウインドウ、リアドアはウインドウ一体式のFRP製、リアガラスはアクリル製へと交換している。これにより大幅な軽量化に成功しベストタイムを更新している。
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Photo3 engine
写真3 エンジン
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Special engine which produce a super lap.
■ スーパーラップを叩き出すスペシャルエンジン
The engine is tuned up by JUN 2.2L STROKER KIT, JUN CAMSHAFT KIT and some original parts.
As for the head part, solid processing was given.
Turbine is TRUST TD06SH 25G
Boost 1.9kg/cm²
Max output 600ps, Max torque 74kgm.
エンジンは JUN 2.2Lカスタムキット、 カムシャフトキットを使用しヘッドはソリッド加工が施されている。
タービンはサーキットにより使い分けておりTRUST TD06SH 25Gを使用し、ブースト1.9kg/cm²時に最大出力およそ600PS、最大トルク74kgmを実現する。
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Photo4 cockpit
写真4 コックピット
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The cockpit where all superfluous flesh was removed.
■ 贅肉をすべてそぎ落としたコックピット
In order to make the body light, interior was removed as much as possible.
The inside of a meter panel is also leaving the meter of a necessary minimum number.
It is the specification aiming at a circuit run.
内装は可能な限り取り外され軽量化されている。また、メーターパネル内も必要最小限のメーターを残すのみとなっている。サーキット走行に的を絞った仕様としている。
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Photo5 Foot
写真5 足周り
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The brake and suspension which can bear high-speed-running.
■ ビッグパワーによる車速を確実に受け止める足周り
The brake caliper is ENDLESS 6 pot.
The braking power of this brake is powerful.
The suspension is ZEEL.
With the time attack in a circuit, the suspension is bearing the important role.
It arranged repeatedly and the good result is aimed at
ブレーキキャリパーはENDLESS製の6ポッドキャリパーを使用し確実な制動力を確保している。また、サーキットでのタイムアタックで大きな鍵を握るサスペンションはZEEL製を使用し、幾度となくセッティングを行いタイムアップを目指している。
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Photo6 Rear wing
写真6 リアウイング

Photo7 Rear wing
写真7 リアウイング
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GT-WING which induces an intense down-force.
■ 強烈なダウンホースを生むGT-WING
Since high power engine is carried in the light weight body, traction runs short.
In order to get the down force and the rectification effect of rear, JUN GT-WING is equipped.
The SARD product is used now.
軽量化を行ったボディとハイパワーエンジンという組み合わせのため、どうしてもトラクションが不足気味になってしまう。そこでリアのダウンホースと整流効果を狙い JUN GT-WINGを装着している。現在はSARD製のGT-WINGを装着し、さらなるタイムアップを目指している。
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