|
|
|
Photo1 bumper side
写真1 バンパーサイド
|
|
The air outlet for cooling efficiently
■効率よく冷やすためのエアアウトレット
The air duct which sees from the front and is in a right-hand side bumper is attached in order to cool efficiently the oil cooler in the inside of a bumper.
The air inside a bumper is smoothly discharged by carrying out duct wearing.
正面から見て右側のバンパーサイドにあるエアダクトは、バンパー内にあるオイルクーラーを効率よく冷却するために取り付けている。ダクト装着によりバンパー内部のエアがスムーズに抜けていく。
|
Photo2 engine
写真2 エンジン
|
|
Highly complete engine.
■熟成されたBOXER ENGINE
The engine block is using 2.5L for LEGACY.
The engine is tuned up by JUN STROKER KIT EJ25 TURBO, JUN CAMSHAFT KIT, and some original parts.
Original processing(I type beam welding) is performed in order to raise the durability of an engine block.
Turbine is TRUST TD06SH-25G
Boost 1.8kg/cm²
Max output 567ps, Max torque 68.3kgm.
エンジンブロックはレガシィ用の2.5Lを使用し、 JUN カスタムキットEJ25 TURBO、 JUN カムシャフトキットなどによりチューニングを行っている。また、ブロックの強度を向上させるために試作 I ビーム溶接を施しエンジンの耐久性を上げている。
最高出力はTRUST TD06SH-25Gタービンを使用し、ブースト1.8kg/cm²時に567馬力、トルクは68.3kgmを発生する。
|
Photo3 cockpit
写真3 コックピット
|
|
The cockpit where various meter is located.
■ 3連メーターが並ぶコックピット
Various meter is located in a line on the dashboard, and oil temperature, oil pressure, water temperature, etc. are managed.
High body strength is acquired by welding a roll cage to a floor directly.
The original transmission(Holinger 5 speed cross) is used in order to conquer the trouble of the drive system called weak point of IMPREZA.
Durability and reliability are improving.
From now on, it will be under test towards commercial production.
ダッシュボード上には3連メーターが並び油温、油圧、水温などを管理している。また、ロールケージをフロアに直溶接する事により確実なボディ剛性が得られる。ミッションはオリジナルホリンジャー製5速ドグミッションを使用し、耐久性、信頼性ともに向上している。現在、市販に向けてテスト中である。
|
Photo4 muffler
写真4 マフラー
|
|
Original titanium muffler.
■耐久性、軽量に優れたオリジナルチタンマフラー
Original muffler is lightweight and is using the titanium material excellent in durability.
Original exhaust manifold is used in order to prevent exhaust interference notably seen in boxer engine.
マフラーは軽量で耐久性に優れているチタン素材を使用しワンオフ製作した物を使用している。水平対抗エンジンに顕著に見られる排気干渉を防ぐために、オリジナルのステンレス等長タイプエキマニを使用している。
|
Photo5 brake
写真5 ブレーキ
|
|
Highly efficient brake system.
■強烈なパワーを受け止める足周り
ENDLESS 6pot caliper, 345mm brake disc kit and ENDLESS pad are used as a brake system which catches big power.
The braking power of this brake is powerful.
The suspension is ZEEL which is performed original arrangement.
ビッグパワーを受け止めるブレーキシステムとして、ENDLESS 6potキャリパー 345ブレーキディスク キット & ENDLESS パッドを使用している。これにより強い制動力を安定して確保する事ができる。サスペンションはZEEL スーパーファンクションをベースにオリジナルセッティングを行っている。
|
Photo6 trunk room
写真6 トランクルーム
|
|
The fuel pump which supplies the stable fuel.
■安定した燃料を供給する燃料ポンプ
The stable fuel supply is indispensable for high power engine.
Fuel supply stabilized by using BOSCH fuel pump two sets is performed.
The battery transferred from the engine room is also carried in the trunk room.
ハイパワーエンジンにとって安定した燃料供給は必要不可欠である。BOSCH製のポンプを2台使用することにより安定した燃料供給を行っている。また、トランクルームにはレイアウトの都合上エンジンルームより移設されたバッテリーも搭載されている。
|
Photo7 GT-Wing
写真7 GT-Wing
|
|
GT-WING for securing the stability of high speed running.
■高速時の安定性を確保するGT-WING
It is equipped with JUN GT-WING for the purpose of the improvement in rear traction and stability of the body at the time of high speed running.
Power is certainly transmitted to a road surface according to the effect of GT-WING.
高速走行時の車体の安定性とリアのトラクション向上を目的にJUN GT-WINGが装着されている。ウイングから得られるトラクションにより確実に路面へパワーを伝えている。
|