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">CIRCUIT SPEC.サーキット仕様 / ">HIGH SPEED RUNNING SPEC.最高速仕様


Photo1 front lip 写真1 フロントリップ
 
Front lip spoiler for high speed running ■最高速仕様リップ
The front lip made in order to carry out a high speed running is extended ahead greatly, and is carried in a low position. Thereby, the stability when high speed running is raised. 最高速仕様に作られたフロントリップは大きく前方に延長され低い位置に搭載される。 これにより、高速走行時の安定性を向上させる。
 
The front part in consideration of the high speed running. ■高速走行を考慮したフロント回り
The opening for an intercooler has secured the necessary minimum space in consideration of high speed running. At the time of an attack, taping was performed to ducts. Piping looked at by the front grill part is newly made, and spread from intercooler to the big throttle. インタークーラーのための開口部は高速走行時のことを考慮し、必要最小限のスペースを確保している。アタック時にはダクト類にテーピングが施された。また、フロントグリル部に見られるパイピングはオンオフ制作されインタークーラーからビッグスロットルへ続いている。
 
Special engine EJ25 turbo ■隅々まで作り込まれたスペシャルエンジン
As for the inside of engine, JUN 2.5L CUSTOM KIT and CAMSHAFT KIT are used.
Turbine is TRUST T78-33D
Max output 580ps, Max torque 72.1kgm when Boost 1.8km/cm² All piping that run about an engine room are original. エンジン内部はJUN 2.5LキットJUN カムシャフトキットなどを使用しフルチューンが施されている。最高出力はブースト1.8km/cm²時に580馬力を発生する。また、エンジンルームを駆けめぐるパイピングはすべてワンオフ製作されている。
 
Astonishing big single turbine ■驚愕のビッグシングルタービン仕様
It was equipped with T78-33D and, as for the turbine, the turbine adapter was also manufactured. The turbine is arranged by the position completely different from Normal. The force is transmitted also from a photograph. タービンはT78-33Dが装着されタービンアダプターも製作された。ノーマルではあり得ない位置にタービンがレイアウトされておりその迫力が写真からも伝わってくる。
 
Big throttle and original intakemanifold ■ビッグスロットル仕様のワンオフインマニ
The pipe from intercooler is prolonged to original intake. Air passes a big throttle and flows into the inside of full tuning engine. In order that IMPREZA may arrange big turbine at the engine rear, a part of intake interferes, therefore intake for contraries is needed. インタークーラーからのパイプはオンオフ逆転インマニへと続く、ビッグスロットルを経てフルチューンエンジン内部へ流れ込む。インプレッサはエンジン後部にビッグタービンをレイアウトするためインマニの一部が干渉してしまう、そのため逆転インマニが必要になる。
 
High exhaust efficiency exhaust manifold. ■高排気効率JUNエキマニ
It is equipped with JUN EXHAUST MANIFOLD which was manufactured for the purpose of improvement in exhaust efficiency. エキマニは排気効率の向上を狙い製作されたJUN エキゾーストマニホールドが装着される。
 
GT-WING for securing the stability of high speed running. ■高速時の安定性を確保するGT-WING
It is equipped with JUN GT-WING for the purpose of the improvement in rear traction and stability of the body at the time of high speed running. It is an indispensable parts in order to run by 300 or more km/h. 高速走行時の車体の安定性とリアのトラクション向上を目的にJUN GT-WINGが装着されている。300km/h以上で走行するためには必須のパーツである。